Instagram Love

14:40:00



Hello peoplee, 

Unfortunately i didn't organize any photographer to shoot my outfits before coming to Belgrade so i don't have anything stored. 

I will shoot some outfits after New Years and that kinda is my New Year resolution , to post more frequently on my blog!

What is your New Years resolution? And Merry Christmas to all of you that celebrated!

Also, these are some of my recent Instagram pics, You should follow me if you don't already!




Hellooo,

Nažalost u celoj ovoj frci oko Nove godine, nisam stigao da islikam par postova pre Nove godine, tj pre nego što sam otišao za Beograd.

Naravno odma posle Nove godine vraćam se punom parom i to u punom sjaju! To je donekle i moja želja za Novu godinu, naravno pored zdravlja mojoj porodici i meni i svima vama, jeste da se u 2015 posvetim blogu što više i da zajedno krenemo u nove pobede!

Koje su vaše novogodišnje želje?

Ovo su neke od skorijih Instagram slika sa mog profila koji možete zapratite ako već ne pratite!

Primetićete na predposlednjoj slici ovo što se tiče nagradne igre NewYorker-a! Ako vam nije teško pročitajte i lajkujte moju sliku koja se takmiči!

Sve najbolje, uživajte u praznicima!!

 



























You Might Also Like

2 comments

INSTAGRAM